Hoe het werktHoe gemakkelijk is de-centraal bestellen met e-BIS?
Een eigen on-line catalogus, waarmee alle medewerkers direct op de juiste contracten afroepen. Er wordt maximaal gebruik gemaakt van de bedongen kortingen, de zoektijd is minimaal, u zet de laatste informatie on-line, en de crediteurenadministratie heeft voortaan minimaal uitzoekwerk. Kan het bestellen van de verbruiksmaterialen nog optimaler?
Hoe snel en eenvoudig werkt het? In de volgende 9 stappen komt een betrouwbare on-line bestelling tot stand. Zonder onnodig tijdverlies en dus onnodige kosten wordt op de juiste overeenkomsten afgeroepen.
- U bekijkt de artikelen die u nodig heeft via de assortimentskeuze of met een zoekopdracht
- Daarbij vinkt u de juiste hoeveelheid aan voor de bestelling die u wilt maken (als met een winkelwagen)
- Met e-BIS wordt automatisch uw bestelling gecheckt op het beschikbare budget en op autorisatie voor het orderbedrag
- Nadat uw bestelling in de catalogus met "enter" is verzonden kunt u elektronisch de bevestiging van de leverancier ontvangen
- De eigen on-line catalogus geeft ook de uitlevering weer van uw bestelling
- Naast alle eigen raamovereenkomsten heeft u binnen het menu ook de keuze om te bestellen bij de leveranciers waarmee Beneker Mantelovereenkomsten heeft afgesloten voor grote volumes
- Doordat u zich persoonlijk heeft aangemeld is uw kostenplaats en/of projectnummer direct bij de boekhouding bekend zodat facturen snel afgewerkt kunnen worden
- Indien gewenst kunnen leveranciers rechtstreeks electronisch factureren, direct aansluitend op SAP of Exel. Het sysyteem kan ook de uren registreren van de flexwerkers die u tijdelijk in dienst heeft
- Alle prijs- en productinformatie in de e-BIS catalogus wordt door Beneker met de leveranciers actueel gehouden. U heeft daardoor de mogelijkheid te profiteren van volume-sharing
Vraag uw inlog-code aan
Kunt u de kosten van het bestel-proces nog efficienter inrichten? Gebruik het CONTACTFORMULIER om een demonstratie aan te vragen.
|